tisdag 4 maj 2010

Jag saknar min blogg!

Jag saknar den. Och mig, som bloggarinna. Och hela trevligheten med att ta en bild och bara slänga upp. Och hela grejen med att det bara är kärlek hos dem som kikar in och att det faktiskt inte är så många. Att det inte är 100 FB-vänner som jag egentligen inte vill ska följa mitt liv. FB är bara ett kärlekslöst sammelsurium av ointressant innehåll.
Ibland, när jag läser statusar som nedan, undrar jag lite lätt om jag borde omprioritera min tid...

"I fredags den 23 april var jag på tandläkare i akut o tog bort min visdomstand. Jag hade ett helvete med den. Igår var jag o min bästa kompis i willys vi hade det bra och vi gick hem från willys alltså vilken väg.. Idag har jag skurat ugnsluckan helvete vad smutsig den var .. och nu lagar jag god mat och min son prins ...har valt kyckling i ugn o ris gott gott i gott gott. hihi"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yoyoyo, jag förstår precis vad du menar :-)Jag tycker vi skakar liv på våra sidor nu igen och delar med oss lite av allt skoj man är med om :-)
//McE

Unknown sa...

Hahahahahahhaahhahaha vem fan skrev det???? Jag dör älskar FB ;)

Semere & Helen sa...

Sheeeee's baaack! Äntligen Kicki!
Shit vilken jäkla statustext... vissa e bara för mkt.
löve ya!

Semere & Helen sa...

Är det någon av systrarna Marie & Jannika som skrivit den sista statusen???? muuuuhahahamhuuuhaha