måndag 16 februari 2009

Dunderfrukost!


Mama mia, mums!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså! Jag önskar av hela mitt hjärta att jag var arbetslös! Ja vet att man inte får säga så men jag önskar iaf! Eller åtminstone mammaledig, eller långtidssjukskriven, eller vad som helst! Att man fick ägna sig åt bara sig själv och sitt eget liv i några små ynka år. Och gå ut och äta pannkaka till frukost, finshoppa, träna, hälsa på vänner och luncha med dom.. Leta biljetter till eventp. På riktigt det enda positiva med att hänga på en flygplats är att det förmodligen är bästa stället att träffa en man som skulle uppskatta en lyxhustru, hemmafru :-) En sån som ger en ett amex gold och fullt ansvar för hushåll, representabelt boende, fin trädgård, och planering av middagar och semestrar.. Allvarligt! Fatta att man kan leva så :-) Det ska va en vanlig förortskille som växt upp med två dubbelarbetande stressade föräldrar och har min egna nya syn på hemmafrueri, inget nedvarderande, bara uppskatta ett lugnt härligt liv med mycket plats för skratt och god mat till vardags och leka och skoja och njuta den tid man är tillsammans.. Man servar hellre sin familj än att serva dryga kund.. Det känns så totalt meningslöst. Haha..

Anonym sa...

Ehm waow vilket utlägg! hahaha! jag börjar snart jag med och då är det slut med detta lösdriveri!
/K

Anonym sa...

oh snap! herregud vad du skämmer bort dig själv Kicki, det där ser ju helt otroligt gott ut! Så duktig du e. Förväntar mig en sån frukost nästa gång vi ses ;)

Anonym sa...

var hittar man en så fantastisk frulle??