söndag 22 februari 2009

Äntligen klar!!

Shit vilken rajd jag gjorde! Båda garderoberna. Allting ut.
Måla, borra, såga och upp med stång.
Rensning del mundo - och allting in!
Det är grym ordning nu och nu äger mina saker inte mig längre, jag äger dem, och det känns skönt! Så nu är jag redo att börja mitt nya liv. Finlivet kallar jag det, det börjar nästa måndag.
Då ska jag finlira mig igenom livet har jag tänkt. Ta körtkort, köpa en black beatuy till Beetle och köra till jobbet med en kopp kaffe. Jag ska skippa ciggen dock, jag teströkte för någon helg sen och det var det vidrigaste! Men jag är glad att jag gjorde det så jag slipper gå och längta efter något jag egentligen inte vill ha! :) Men i jalla fall, back to finlivet - aaa och så ska jag köra där i min Beetle och göra mitt jobb och konsumera massa fina saker som jag kan äga och hänga in i någon av mina garderober. Jag tycker att det känns väldigt lovely måste jag säga. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du e ju så flink!

Anonym sa...

Å Kicki du får jätte gärna komma hem te mig o fixa min garderob ;)

Jätte fint!